Hoe herpak je jezelf na de vakantie? ✨

**Mijn 2 vragen voor succes vind je in deze post**


Gelukkig schijnt de zon nog lekker in september maar wellicht heb je je net als ik een beetje laten gaan de afgelopen weken. Heel logisch natuurlijk! Wel weet ik ik dat ik mij beter kan voelen & mijn huid er beter kan uit zien! 👸


Mijn basis tips die ik hiervoor met je wil delen:


🍉Begin weer met de basis op orde, niet te veel & niet te moeilijk

🍉Eet 3-4 maaltijden tussen 08.00 - 18.00 en geef je organen daar buiten rust;

🍉Drink minimaal 2 liter water/kruiden thee per dag

🍉Eet 2-3 stukken fruit en minimaal 400 gram groente

🍉Eiwitten bij iedere maaltijd

🍉Voldoende goede vetten

🍉Slaap minimaal 7,5 uur


Dit zijn dingen die je vooral WEL moet doen. ✅

Wanneer dit 2 weken is gelukt, kun je er dingen aan toevoegen die je vooral NIET moet doen. Dit werkt makkelijker voor je brein, probeer maar eens uit!


Dit mag je toevoegen na 2 weken voorgaande tips:

❌ Vermijd bewerkte vetzuren zoals croma, halvarine, raapzaadolie etc

❌ Verminder bewerkte voeding met deze slechte vetten, shitload aan e-nummers en glucose/fructose siroop

❌ Verminder (tarwe)gluten, soja en zuivel


We willen vaak te veel veranderen & te snel 😉


Mijn 2 vragen voor SUCCES:

1️⃣ Wat vind ik het moeilijkste om te veranderen?

2️⃣ Wat vind ik het makkelijkste om te veranderen?


Het antwoordt op vraag 1️⃣ begin je NIET mee. Je kan jezelf onmogelijk stimuleren met iets wat je erg lastig vindt. Begin met je antwoordt op punt 2️⃣ en dan komt er vanzelf motivatie voor punt 1. Ken je het gevoel van een ''to do lijstje afvinken?'' JA? Nou dan weet je dat dat motiveert. Dat is precies wat er gebeurt als jij met punt 2 begint. Zo ga je die energie en motivatie voor punt 1 ook vinden! Zo behaal je succes & vooruitgang & vooral geef jezelf de tijd! 💛